Daimon, Olethrodaimon


Dieser kugelförmige, breitmäulige Gigant steht auf vier kräftigen Beinen. Er ist mit einer bösartigen Ansammlung gewundener Hörner bekrönt.

Olethrodaimon HG 20

EP 307.200
NB Gigantischer Externar[link1] (Böse[link2], Daimon[link3], Extraplanar[link4])
INI +12; Sinne Dunkelsicht[link5] 18 m, Wahrer Blick[link6]; Wahrnehmung[link7] +31
Aura Unheilige Aura[link8]

VERTEIDIGUNG

RK 38, Berührung 18, auf dem falschen Fuß 30 (+4 Ablenkung, +8 GE, -4 Größe, +20 natürlich)
TP 370 (20W10+260)
REF +18, WIL +26, ZÄH +29
Immunitäten Gift[link9], Krankheit[link10], Säure, Todeseffekte[link11]; Resistenzen Elektrizität 10, Feuer 10, Kälte 10; SR 10/Gutes und Silber; ZR 31

ANGRIFF

Bewegungsrate 12 m, Graben 15 m
Nahkampf 2 Bisse +28 (2W8+12/19-20 plus Ergreifen[link12]), 4 Klauen +28 (2W6+12 plus Ergreifen[link12]), Durchbohren +28 (2W8+12)
Angriffsfläche 6 m; Reichweite 6 m
Besondere Angriffe Seele aufzehren, Seelenodem, Trampeln[link13] (2W8+18, SG 32)
Zauberähnliche Fähigkeiten (ZS 20; Konzentration +27)
Immer – Luftweg[link14], Unheilige Aura[link8] (SG 25), Wahrer Blick[link6]
Beliebig oft – Eiswand[link15], Feuerwand[link16], Mächtiges Teleportieren[link17] (sich selbst plus 50 Pfund an Gegenständen), Telekinese[link18]
3/Tag – Energiewand[link19], Schnelle[link20] Auflösung[link21] (SG 23)
1/Tag – Blasphemie[link22] (SG 24), Herbeizaubern[link23] (1 beliebiger Daimon[link24], HG 19 oder niedriger, 100%), Wehgeschrei der Todesfee[link25] (SG 26)

SPIELWERTE

ST 35, GE 26, KO 37, IN 12, WE 26, CH 25,
GAB +20; KMB +36 (+40 im Ringkampf[link26]); KMV 58
Talente Doppelschlag[link27], Eiserner Wille[link28], Heftiger Angriff[link29], Rundumschlag[link30], Schnelle Zauberähnliche Fähigkeit[link20] (Auflösung[link21]), Verbesserte Initiative[link31], Verbesserter Ansturm[link32], Verbesserter Kritischer Treffer[link33] (Biss), Verbessertes Gegenstand zerschmettern[link34], Wuchtiger Schlag[link35]
Fertigkeiten Einschüchtern[link36] +30, Heimlichkeit[link37] +19, Klettern[link38] +35, Motiv erkennen[link39] +31, Überlebenskunst[link40] +31, Wahrnehmung[link7] +31, Wissen (Die Ebenen)[link41] +24
Sprachen Abyssisch, Infernalisch; Telepathie[link42] 30 m
Besondere Eigenschaften Adamantklauen

LEBENSWEISE

Umgebung Beliebig (Abaddon)
Organisation Einzelgänger, Paar oder Apokalypse (3-5)
Schätze Standard

BESONDERE FÄHIGKEITEN


Adamantklauen (AF[link43]) Die Klauen eines Olethrodaimonen sind dazu imstande, Steine zu zerfetzen und werden so behandelt, als bestünden sie aus Adamant[link44]. Diese Fähigkeit erlaubt es einem Olethrodaimonen, seine Grabbewegungsrate auch bei festem Stein zu nutzen.

Seele aufzehren (ÜF[link45]) Ein Wesen, dass sich mit einem Olethrodaimon im Ringkampf[link26] befindet und von seinen Klauen ergriffen wurde, kann mit einer Bewegungsaktion in das Maul des Daimonen[link24] befördert werden, ohne dass dies einen Kampfmanöverwurf[link46] erfordert. Wenn ein Olethrodaimon seinen Zug mit einem Opfer in einem seiner Mäuler beginnt, kann er es mit einem erfolgreichen Ringkampfwurf[link26] verschlucken. Bei einem erfolgreichen Wurf landet das Wesen in einem der vielen Mägen des Daimonen[link24]. Diese Mägen zermahlen ihren Inhalt und entziehen lebenden Wesen die Lebenskraft. Ein Wesen im Magen eines Olethrodaimonen erleidet jede Runde 4W8+18 Schadenspunkte und erhält 1W4 negative Stufen[link47]. Das Wesen kann versuchen, sich freizuschneiden, riskiert aber dabei, in einem anderen Magen zu landen. Ein Magen eines Olethodaimonen hat RK[link48] 20 und 40 Trefferpunkte. Sobald ein Wesen ausreichend Schaden verursacht hat, um zu entkommen, besteht eine Wahrscheinlichkeit von 50%, dass es nicht entkommt, sondern in einem anderen Magen landet. Aufgrund seiner zahlreichen Mägen kann ein Olethrodaimon bis zu vier Mittelgroße Wesen gleichzeitig unterbringen und ihnen die Seele entziehen. Diese Fähigkeit funktioniert ansonsten wie der Besondere Angriff Verschlingen[link49]. Um die auf diese Weise erlangte negative Stufe[link47] zu beseitigen, ist ein Zähigkeitswurf[link50] gegen 32 erforderlich.

Seelenodem (ÜF[link45]) Ein Olethrodaimon vermag verschlungene Lebensenergie in eine mächtige Odemwaffe[link51] umwandeln. Er kann mit einer Standard-Aktion bis zu drei Mal am Tag eine 36 m-Linie oder einen 18 m-Kegel aus kreischendem schwarzen Rauch und Wind aus einem seiner Mäuler ausatmen (der Einsatz dieser Fähigkeit kann jedoch nicht öfters als einmal innerhalb von 1W4 Runden erfolgen). Jedes Lebewesen im Wirkungsbereich erleidet 20W10 Schadenspunkte durch negative Energie, ein erfolgreicher Reflexwurf[link50] gegen SG 27 halbiert diesen Schaden. Untote[link52] Wesen werden durch die negative Energie geheilt. Der SG des Rettungswurfes basiert auf Charisma[link53].

Während manche der mächtigeren Daimonen[link3] einem einzelnen der Vier Reiter dienen, fungieren Olethrodaimonen als Moloche für alle Vier. Diese massigen Kreaturen sind die Verkörperung von Tod und Zerstörung – Gefäße der Apokalypse, welche die Daimonen[link3] über das Multiversum bringen wollen. Diese nihilistischen Titanen durchziehen die graue Leere Abaddons und nähren sich von den bösen Seelen der Verdammten. Auf der Materiellen Ebene agieren sie als Boten der Zerstörung, verbreiten Vernichtung und verschlingen sterbliche Seelen, während sie Städte[link54] und Dörfer niedermachen und nichts anderes als Verwüstung im Sinn haben. Nur sehr selten gelingt es einem Sterblichen, solch eine Macht zu kontrollieren, doch zuweilen bedienen sich verrückte Zauberkundige Möglichkeiten wie dem Zauber Tor[link55], um einen Olethrodaimonen dazu zu bringen, einem feindlichen Land einen zerstörerischen Besuch abzustatten – der Olethrodaimon nimmt es einem Sterblichen auch nicht übel, der ihn um einen solchen Dienst bittet.

Diese gewaltigen Wesen sind über 7,50 m hoch und wiegen etwa 12.000 Pfund. Ihre mächtigen, muskulösen Leiber sind von widerstandsfähigen Panzerplatten bedeckt und ihre Häupter von gefährlichen, gewundenen Hörnern bedeckt. Olethrodaimonen stehen auf vier kräftigen Beinen und verfügen über ebenso viele Arme, die jeweils in unglaublich scharfen Krallen enden. Mit ihnen können sie ebenso leicht Stein wie Fleisch zerreißen. Die Augen wie auch die beiden Mäuler des Wesens glühen wie Kohlen in einem feurigen Ofen. Die Kreatur ernährt sich von Seelen und hat mehrere Mägen, um die Lebenskraft der Sterblichen zu verdauen.

Obwohl sie nicht so intelligent oder vorausschauend sind wie viele andere mächtige Daimonen[link24] (oder andere Scheusale, die über ähnliche Macht verfügen), sind Olethrodaimonen gefährliche Gegner. Sie wollen in der Regel keine Armeen anführen und Macht durch Kontrolle erlangen, sondern ergötzen sich an der bösen Reinheit der völligen Ausrottung. Unter Olethrodaimonen gibt es kein größeres Verlangen, keinen größeren Wunsch, als derjenige zu sein, der die allerletzte sterbliche Seele verschlingt. Für diese Ehre sind sie zu einigem bereit. Deshalb überlassen sie auch Städte oder ganze Opferscharen ihren Rivalen, wenn sie glauben, dass sie selbst daraus einen Vorteil erlangen, wenn es darum geht, die letzte Seele zu verspeisen, nachdem das Multiversum vom Nichts verschlungen wurde.

Olethrodaimon Paragone

So wie ein mächtiger Balor zu einem Dämonen[link56]fürsten werden und ein Höllenschlundteufel zu einem Herzog der Hölle aufsteigen kann, können Olethrodaimonen einen einzigartigen Grad an Macht unter den Daimonen[link24] erlangen. Diese Wesen sind als Paragone bekannt und schwören einem der Vier Reiter Treue als erwählte Sendboten der Apokalypse. Diese verbesserten Olethrodaimonen spezialisieren sich auf die besondere Methode ihres Schutzherren, Tod und Vernichtung zu bringen, und ihre Fähigkeiten passen sich dieser Methode an. Ein Olethrodaimonparagon besitzt 4-8 zusätzliche Trefferwürfel und einen HG im Bereich 22-24.


Manche Gelehrten der Ebenen spekulieren, dass die Olethrodaimonen in Wirklichkeit Schöpfungen der Vier Reiter sind, welche finstere Riten an einem fünften Reiter vollführen, aus denen die Olethrodaimonen als Diener ihres Willens und Boten der multiversumweiten Verheerung hervorgingen. Die Fähigkeiten dieser erwählten Brut verändern sich den Neigungen ihrer daimonischen Herren entsprechend:


Olethrodaimonen im Dienst des Reiters der Pestilenz können mit all ihren natürlichen Angriffen ihre Opfer mit einer mächtigen Krankheit[link10] anstecken. Wesen, die diesem Angriff unterliegen, werden so betroffen, als wäre Ansteckung[link57] mit maximiertem Effekt auf sie gewirkt worden, wobei der Grad des Zaubers auf den 9.Grad erhöht wurde.


Olethrodaimonen im Dienst des Reiters des Krieges können ihren natürlichen Angriffen zusätzliche Eigenschaften verleihen. Mit einer Freien Aktion kann ein Olethrodaimon jede besondere Waffeneigenschaft, die einem Verzauberungsbonus von +2 entspricht, für 1 Runde seinem Biss-, Klauen-, Durchbohren- oder Trampelangriff[link13] hinzufügen. Die Mehrzahl dieser Paragone entscheiden sich dafür, ihren natürlichen Waffen die Verbesserung Unheilig[link58] zu verleihen.


Olethrodaimonen im Dienst der Reiters des Hungers erhalten die Fähigkeit Auszehrende Aura[link59] der Meladaimonen[link60], wobei der nicht-tödliche Schaden[link61] auf 6W6 steigt und betroffene Opfer anstelle Erschöpft[link62] sogar Entkräftet[link63] sind.


Olethrodaimonen im Dienst des Reiters des Todes erhalten die Fähigkeit, mit jedem Treffer ihrer Klauenangriffe einem Gegner eine negative Stufe[link47] zuzufügen. Alternativ können sie auch die Fähigkeit besitzen, jene die sie verletzen rasch altern und somit gebrechlich und schwach werden zu lassen.




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Pathfinder Roleplaying Game Advanced Player''s Guide. © 2010, Paizo Publishing, LLC; Author: Jason Bulmahn


Pathfinder Roleplaying Game Advanced Race Guide © 2012, Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Adam Daigle, Jim Groves, Tim Hitchcock, Hal MacLean, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Owen K.C. Stephens, Todd Stewart, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game NPC Codex © 2012, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jesse Benner, Jason Bulmahn, Adam Daigle, Alex Greenshields, Rob McCreary, Mark Moreland, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Patrick Renie, Sean K Reynolds, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Magic © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jason Bulmahn, Tim Hitchcock, Colin McComb, Rob McCreary, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Sean K Reynolds, Owen K.C. Stephens, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Campaign © 2013, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Ryan Costello, Adam Daigle, Matt Goetz, Tim Hitchcock, James Jacobs, Ryan Macklin, Colin McComb, Jason Nelson, Richard Pett, Stephen Radney-MacFarland, Patrick Renie, Sean K Reynolds, F. Wesley Schneider, James L. Sutter, Russ Taylor, and Stephen Townshend.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Combat © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Brian J. Cortijo, Jim Groves, Tim Hitchcock, Richard A. Hunt, Colin McComb, Jason Nelson, Tom Phillips, Patrick Renie, Sean K Reynolds, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Equipment © 2012 Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Ross Byers, Brian J. Cortijo, Ryan Costello, Mike Ferguson, Matt Goetz, Jim Groves, Tracy Hurley, Matt James, Jonathan H. Keith, Michael Kenway, Hal MacLean, Jason Nelson, Tork Shaw, Owen KC Stephens, and Russ Taylor.


Anger of Angels © 2003, Sean K Reynolds.


Book of Fiends © 2003, Green Ronin Publishing; Authors: Aaron Loeb, Erik Mona, Chris Pramas, Robert J. Schwalb.


The Book of Hallowed Might © 2002, Monte J. Cook.


Monte Cook''s Arcana Unearthed. © 2003, Monte J. Cook.


Path of the Magi © 2002 Citizen Games/Troll Lord Games; Authors: Mike McArtor, W. Jason Peck, Jeff Quick, and Sean K Reynolds.


Skreyn''s Register: The Bonds of Magic. © 2002, Sean K Reynolds.


The Book of Experimental Might © 2008, Monte J. Cook. All rights reserved.


Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors: Scott Greene, with Clark Peterson, Erica Balsley, Kevin Baase, Casey Christofferson, Lance Hawvermale, Travis Hawvermale, Patrick Lawinger, and Bill Webb; Based on original content from TSR.


Kobold Quarterly Issue 7, © 2008, Open Design LLC, www.koboldquarterly.com; Authors: John Baichtal, Wolfgang Baur, Ross Byers, Matthew Cicci, John Flemming, Jeremy Jones, Derek Kagemann, Phillip Larwood, Richard Pett, and Stan!


The Tome of Horrors III © 2005, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Adherer from the Tome of Horrors Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene and Clark Peterson, based on original material by Guy Shearer.


Amphisbaena from the Tome of Horrors Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Angel Monadic Deva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Angel Movanic Deva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Animal Lord from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games,Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Ascomid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Atomie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Aurumvorax from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Axe Beak from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Baphomet from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Bat Mobat from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Peterson and Clark Peterson, based on original material by Gary Gygax.


Beetle Slicer from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Blindheim from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Basidirond from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Brownie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Bunyip from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Dermot Jackson.


Carbuncle from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Caryatid Column from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jean Wells.


Cave Fisher from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lawrence Schick.


Crypt Thing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Crystal Ooze from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Daemon Ceustodaemon (Guardian Daemon) from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Derghodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Hydrodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Piscodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Dark Creeper from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Rik Shepard.


Dark Stalker from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Muth.


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Decapus from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jean Wells.


Demodand Shaggy from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demodand Slimy from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demodand Tarry from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demon Nabasu from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dire Corby from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jeff Wyndham.


Disenchanter from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Dragon Faerie from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Brian Jaeger and Gary Gygax.


Dragon Horse from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dracolisk from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dust Digger from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Flail Snail from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Tilbrook.


Flumph from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian McDowell and Douglas Naismith.


Froghemoth from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Foo Creature from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Forlarren from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian Livingstone.


Genie Marid from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Giant Slug from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Giant Wood from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Wizards of the Coast.


Gloomwing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Grippli from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Nereid from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Gryph from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Peter Brown.


Hangman Tree from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Hippocampus from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley, based on original material by Gary Gygax.


Huecuva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Underworld Oracle.


Ice Golem from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Iron Cobra from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Philip Masters.


Jackalwere from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Jubilex from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Kamadan from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Nick Louth.


Kech from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Kelpie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lawrence Schick.


Korred from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Leprechaun from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Magma ooze from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Marid from the Tome of Horrors III © 2005, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Mihstu from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Mite from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian Livingstone and Mark Barnes.


Mongrelman from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Nabasu Demon from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Necrophidius from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Simon Tillbrook.


Nereid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Pech from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Phycomid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Poltergeist from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lewis Pulsipher.


Quickling from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Quickwood from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Rot Grub from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Clark Peterson, based on original material by Gary Gygax.


Russet Mold from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Sandman from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Scarecrow from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Shadow Demon from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Neville White.


Skulk from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Muth.


Slime Mold from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Slithering Tracker from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Soul Eater from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by David Cook.


Spriggan from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley, based on original material by Roger Moore and Gary Gygax.


Tenebrous Worm from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Tentamort from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Mike Roberts.


Tick Giant & Dragon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Troll Ice from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Russell Cole.


Troll Rock from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Vegepygmy from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Wolf-In-Sheep''s-Clothing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Wood Golem from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene and Patrick Lawinger.


Yellow Musk Creeper from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Yellow Musk Zombie from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Yeti from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Zombie Juju from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.

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