Zauberzepter

Zauberzepter sind zepterartige Gerätschaften mit einzigartigen magischen Kräften. Sie haben keine Ladungen. Viele besitzen eine einmalige Kontrolle über den Fluss der Magie. Jeder kann sie benutzten, auch wenn metamagische Zauberzepter natürlich nur von Nutzen für Kreaturen mit der Fähigkeit Zauber zu wirken sind. Durchschnittliche metamagische Zauberzepter können mit Zaubern des 6. oder niedrigeren Grades genutzt werden, schwache Zauberzepter mit Zaubern des 3. oder niedrigeren Grades und mächtige Zauberzepter mit Zaubern des 9. oder niedrigeren Grades.

Tabelle der Zauberzepter

durchschn. mächtig Zauberzepter Marktpreis
01-03 Metamagisch, Schwächeres Gnaden[link1] 1.500 GM
04-06 Metamagisch, Schwächeres Abprallendes[link2] 3.000 GM
07-09 Metamagisch, Schwächeres Zauberstörendes[link3] 3.000 GM
10-14 Metamagisch, Schwächeres Ektoplasmisches[link4] 3.000 GM
15-24 Metamagisch, Schwächeres Elementares[link5] 3.000 GM
25-30 Metamagisch, Schwächeres Zielgerichtetes[link6] 3.000 GM
31-36 Metamagisch, Schwächeres Verschärfendes[link7] 3.000 GM
37-39 Metamagisch, Schwächeres Hartnäckiges[link8] 9.000 GM
40-43 Metamagisch, Schwächeres Weitreichendes[link9] 3.000 GM
44-53 Metamagisch, Schwächeres Selektives[link10] 3.000 GM
54-55 Metamagisch, Gnaden[link1] 5.500 GM
56-58 Metamagisch, Schwächeres Nachwirkendes[link11] 9.000 GM
59-62 Metamagisch, Schwächeres Krankmachendes[link12] 9.000 GM
63-66 Metamagisch, Schwächeres Donnerndes[link13] 9.000 GM
67-68 01-03 Metamagisch, Abprallendes[link2] 11.000 GM
69-72 04-06 Metamagisch, Zauberstörendes[link3] 11.000 GM
73-76 07-12 Metamagisch, Ektoplasmisches[link4] 11.000 GM
77-82 13-23 Metamagisch, Elementares[link5] 11.000 GM
83-85 24-31 Metamagisch, Zielgerichtetes[link6] 11.000 GM
86-88 32-39 Metamagisch, Verschärfendes[link7] 11.000 GM
89-90 40-43 Metamagisch, Hartnäckiges[link8] 11.000 GM
91-93 44-46 Metamagisch, Weitreichendes[link9] 11.000 GM
94-97 47-54 Metamagisch, Selektives[link10] 11.000 GM
98 55-56 Metamagisch, Mächtigeres Gnaden[link1] 12.250 GM
99-100 57-58 Metamagisch, Schwächeres Benommen machendes[link14] 14.000 GM
- 59-60 Metamagisch, Mächtiges Abprallendes[link2] 24.500 GM
- 61-62 Metamagisch, Mächtiges Zauberstörendes[link3] 24.500 GM
- 63-65 Metamagisch, Mächtiges Ektoplasmisches[link4] 24.500 GM
- 66-71 Metamagisch, Mächtiges Elementares[link5] 24.500 GM
- 72-75 Metamagisch, Mächtiges Zielgerichtetes[link6] 24.500 GM
- 76-79 Metamagisch, Mächtiges Verschärfendes[link7] 24.500 GM
- 80 Metamagisch, Mächtiges Hartnäckiges[link8] 24.500 GM
- 81-82 Metamagisch, Mächtiges Weitreichendes[link9] 24.500 GM
- 83-86 Metamagisch, Mächtiges Selektives[link10] 24.500 GM
- 87-89 Metamagisch, Nachwirkendes[link11] 32.500 GM
- 90-91 Metamagisch, Krankmachendes[link12] 32.500 GM
- 92-93 Metamagisch, Donnerndes[link13] 32.500 GM
- 94-95 Metamagisch, Benommen machendes[link14] 54.000 GM
- 96-97 Metamagisch, Mächtiges Nachwirkendes[link11] 73.000 GM
- 98 Metamagisch, Mächtiges Krankmachendes[link12] 73.000 GM
- 99 Metamagisch, Mächtiges Donnerndes[link13] 73.000 GM
- 100 Metamagisch, Mächtiges Benommen machendes[link14] 121.500 GM

Metamagisch, Abprallend

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann am Tag bis zu drei Zauber anwenden, als würde er sie mit dem Talent[link15] Abprallender Zauber[link16] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Abprallender Zauber[link16]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig)

Metamagisch, benommenmachend

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 14.000 GM (schwach), 54.000 GM (durchschnittlich), 121.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann drei mal am Tag Zauber wirken welche die Ziele benommen[link18] machen, als würde sie mit dem Talent[link15] Benommenmachender Zauber[link19] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Benommenmachender Zauber[link19]; Kosten 7.000 GM (schwach), 27.000 GM (durchschnittlich), 60.750 GM (mächtig)

Metamagisch, Donnernd

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 9.000 GM (schwach), 32.500 GM (durchschnittlich), 73.000 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei Zauber wirken, welche betroffene Kreaturen taub[link20] machen, als würde er sie mit dem Talent[link15] Donnernder Zauber[link21] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Donnernder Zauber[link21]; Kosten 4.500 GM (schwach), 16.250 GM (durchschnittlich), 36.500 GM (mächtig)

Metamagisch, Ektoplasmisch

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann am Tag bis zu drei Zauber wirken, die ihren vollen Effekt gegen körperlose[link22] Kreaturen entfalten, als würde er sie mit dem Talent[link15] Ektoplasmischer Zauber[link23] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Ektoplasmischer Zauber[link23]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (normal), 12.250 GM (mächtig)

Metamagisch, Elementar

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Jedes Elementare metamagische Zauberzepter kann eine bestimmte Art von Energie kontrollieren und umwandeln (Elektrizität, Feuer, Kälte oder Säure). Der Träger kann täglich bis zu drei Zauber wirken, welche statt der üblichen Schadensart den Energieschaden verursachen, auf welchen das Zepter[link24] geeicht ist, als würde er diese Zauber mit dem Talent[link15] Elementarer Zauber[link25] verstärken.. Ein Elementares metamagisches Zauberzepter (Kälte) lässt Zauber daher stets Kälteschaden verursachen.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Elementarer Zauber[link25]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig).

Metamagisch, Gnaden

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann am Tag bis zu drei Zauber wirken, welche nichttödlichen Schaden[link26] verursachen, als würde er sie mit dem Talent[link15] Gnaden-Zauber[link27] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Gnaden-Zauber[link27]; Kosten 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 25.000 GM (mächtig)

Metamagisch, Hartnäckig

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 9.000 GM (schwach), 32.500 GM (durchschnittlich), 73.000 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei Zauber wirken, als würde er sie mit dem Talent[link15] Hartnäckiger Zauber[link28] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Hartnäckiger Zauber[link28]; Kosten 4.500 GM (schwach), 16.250 GM (durchschnittlich), 36.250 GM (mächtig)

Metamagisch, Krankmachend

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 9.000 GM (schwach), 32.500 GM (durchschnittlich), 73.000 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei Zauber wirken, welche auf Kreaturen einwirken, als würde er sie mit dem Talent[link15] Krankmachender Zauber[link29] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Krankmachender Zauber[link29]; Kosten 4.500 GM (schwach), 16.250 GM (durchschnittlich), 36.500 GM (mächtig)

Metamagisch, Nachwirkend

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 9.000 GM (schwach), 32.500 GM (durchschnittlich), 73.000 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.
Preis Ausrüstungskompendium 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig)


BESCHREIBUNG


Der Träger kann am Tag bis zu drei Zauber wirken, welche für 1 Runde nachwirken, als würde er sie mit dem Talent[link15] Nachwirkender Zauber[link30] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Nachwirkender Zauber[link30]; Kosten 4.500 GM (schwach), 16.250 GM (durchschnittlich), 36.500 GM (mächtig)

Metamagisch, Selektiv

Aura Stark, (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei Zauber wirken, als würde er sie mit dem Talent[link15] Selektiver Zauber[link31] verstärken. Bei jedem Zauber kann er bis zu vier Kreaturen im Zielbereich auswählen, die von dem Zauber nicht betroffen sind.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Selektiver Zauber[link31]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig)

Metamagisch, Verschärfend

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann am Tag bis zu drei verschärfende Zauber wirken, als würde er in Verbindung mit dem Talent[link15] Verschärfter Zauber[link32] wirken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Verschärfter Zauber[link32]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 (mächtig)

Metamagisch, Weitreichend

Aura stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei Zauber so wirken, dass sich ihre Reichweite um eine Entfernungskategorie erhöht, als würde er sie mit dem Talent[link15] Weitreichender Zauber[link33] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Weitreichender Zauber[link33]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig)

Metamagisch, Zauberstörend

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (durchschnittlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei zauberstörende Zauber wirken, als würde er sie mit dem Talent[link15] Zauberstörender Zauber[link34] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Zauberstörender Zauber[link34]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig)

Metamagisch, Zielgerichtet

Aura Stark (keine Schule); ZS 17
Ausrüstungsplatz keiner; Preis 3.000 GM (schwach), 11.000 GM (gewöhnlich), 24.500 GM (mächtig); Gewicht 5 Pfd.


BESCHREIBUNG


Der Träger kann täglich bis zu drei zielgerichtete Zauber, als würde er sie mit dem Talent[link15] Zielgerichteter Zauber[link35] verstärken.


ERSCHAFFUNG


Voraussetzungen Zauberzepter herstellen[link17], Zielgerichteter Zauber[link35]; Kosten 1.500 GM (schwach), 5.500 GM (durchschnittlich), 12.250 GM (mächtig)



Open Game License

Product Identity

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Pathfinder Roleplaying Game Bestiary © 2009, Paizo Publishing, LLC; Author: Jason Bulmahn, based on material by Jonathan Tweet, Monte Cook, and Skip Williams.


Pathfinder Roleplaying Game Bestiary 2 © 2010, Paizo Publishing, LLC; Authors Wolfgang Baur, Jason Bulmahn, Adam Daigle, Graeme Davis, Crystal Frasier, Joshua J. Frost, Tim Hitchcock, Brandon Hodge, James Jacobs, Steve Kenson, Hal MacLean, Martin Mason, Rob McCreary, Erik Mona, Jason Nelson, Patrick Renie, Sean K Reynolds, F. Wesley Schneider, Owen K.C. Stephens, James L. Sutter, Russ Taylor, and Greg A. Vaughan, based on material by Jonathan Tweet, Monte Cook, and Skip Williams.


Pathfinder Roleplaying Game Bestiary 3 © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jesse Benner, Jason Bulmahn, Adam Daigle, James Jacobs, Michael Kenway, Rob McCreary, Patrick Renie, Chris Sims, F. Wesley Schneider, James L. Sutter, and Russ Taylor, based on material by Jonathan Tweet, Monte Cook, and Skip Williams.


Pathfinder Roleplaying Game GameMastery Guide © 2010, Paizo Publishing, LLC; Author: Cam Banks, Wolfgang Buar, Jason Bulmahn, Jim Butler, Eric Cagle, Graeme Davis, Adam Daigle, Joshua J. Frost, James Jacobs, Kenneth Hite, Steven Kenson, Robin Laws, Tito Leati, Rob McCreary, Hal Maclean, Colin McComb, Jason Nelson, David Noonan, Richard Pett, Rich Redman, Sean K reynolds, F. Wesley Schneider, Amber Scorr, Doug Seacat, Mike Selinker, Lisa Stevens, James L. Sutter, Russ Taylor, Penny Williams, Skip Williams, Teeuwynn Woodruff.


Pathfinder Roleplaying Game Advanced Player''s Guide. © 2010, Paizo Publishing, LLC; Author: Jason Bulmahn


Pathfinder Roleplaying Game Advanced Race Guide © 2012, Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Adam Daigle, Jim Groves, Tim Hitchcock, Hal MacLean, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Owen K.C. Stephens, Todd Stewart, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game NPC Codex © 2012, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jesse Benner, Jason Bulmahn, Adam Daigle, Alex Greenshields, Rob McCreary, Mark Moreland, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Patrick Renie, Sean K Reynolds, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Magic © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jason Bulmahn, Tim Hitchcock, Colin McComb, Rob McCreary, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Sean K Reynolds, Owen K.C. Stephens, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Campaign © 2013, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Ryan Costello, Adam Daigle, Matt Goetz, Tim Hitchcock, James Jacobs, Ryan Macklin, Colin McComb, Jason Nelson, Richard Pett, Stephen Radney-MacFarland, Patrick Renie, Sean K Reynolds, F. Wesley Schneider, James L. Sutter, Russ Taylor, and Stephen Townshend.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Combat © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Brian J. Cortijo, Jim Groves, Tim Hitchcock, Richard A. Hunt, Colin McComb, Jason Nelson, Tom Phillips, Patrick Renie, Sean K Reynolds, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Equipment © 2012 Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Ross Byers, Brian J. Cortijo, Ryan Costello, Mike Ferguson, Matt Goetz, Jim Groves, Tracy Hurley, Matt James, Jonathan H. Keith, Michael Kenway, Hal MacLean, Jason Nelson, Tork Shaw, Owen KC Stephens, and Russ Taylor.


Anger of Angels © 2003, Sean K Reynolds.


Book of Fiends © 2003, Green Ronin Publishing; Authors: Aaron Loeb, Erik Mona, Chris Pramas, Robert J. Schwalb.


The Book of Hallowed Might © 2002, Monte J. Cook.


Monte Cook''s Arcana Unearthed. © 2003, Monte J. Cook.


Path of the Magi © 2002 Citizen Games/Troll Lord Games; Authors: Mike McArtor, W. Jason Peck, Jeff Quick, and Sean K Reynolds.


Skreyn''s Register: The Bonds of Magic. © 2002, Sean K Reynolds.


The Book of Experimental Might © 2008, Monte J. Cook. All rights reserved.


Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors: Scott Greene, with Clark Peterson, Erica Balsley, Kevin Baase, Casey Christofferson, Lance Hawvermale, Travis Hawvermale, Patrick Lawinger, and Bill Webb; Based on original content from TSR.


Kobold Quarterly Issue 7, © 2008, Open Design LLC, www.koboldquarterly.com; Authors: John Baichtal, Wolfgang Baur, Ross Byers, Matthew Cicci, John Flemming, Jeremy Jones, Derek Kagemann, Phillip Larwood, Richard Pett, and Stan!


The Tome of Horrors III © 2005, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Adherer from the Tome of Horrors Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene and Clark Peterson, based on original material by Guy Shearer.


Amphisbaena from the Tome of Horrors Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Angel Monadic Deva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Angel Movanic Deva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Animal Lord from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games,Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Ascomid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Atomie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Aurumvorax from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Axe Beak from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Baphomet from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Bat Mobat from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Peterson and Clark Peterson, based on original material by Gary Gygax.


Beetle Slicer from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Blindheim from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Basidirond from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Brownie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Bunyip from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Dermot Jackson.


Carbuncle from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Caryatid Column from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jean Wells.


Cave Fisher from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lawrence Schick.


Crypt Thing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Crystal Ooze from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Daemon Ceustodaemon (Guardian Daemon) from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Derghodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Hydrodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Piscodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Dark Creeper from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Rik Shepard.


Dark Stalker from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Muth.


Death Worm from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley.


Decapus from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jean Wells.


Demodand Shaggy from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demodand Slimy from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demodand Tarry from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demon Nabasu from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dire Corby from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jeff Wyndham.


Disenchanter from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Dragon Faerie from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Brian Jaeger and Gary Gygax.


Dragon Horse from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dracolisk from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dust Digger from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Flail Snail from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Tilbrook.


Flumph from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian McDowell and Douglas Naismith.


Froghemoth from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Foo Creature from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Forlarren from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian Livingstone.


Genie Marid from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Giant Slug from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Giant Wood from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Wizards of the Coast.


Gloomwing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Grippli from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Nereid from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Gryph from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Peter Brown.


Hangman Tree from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Hippocampus from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley, based on original material by Gary Gygax.


Huecuva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Underworld Oracle.


Ice Golem from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Iron Cobra from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Philip Masters.


Jackalwere from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Jubilex from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Kamadan from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Nick Louth.


Kech from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Kelpie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lawrence Schick.


Korred from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Leprechaun from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Magma ooze from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Marid from the Tome of Horrors III © 2005, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Mihstu from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Mite from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian Livingstone and Mark Barnes.


Mongrelman from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Nabasu Demon from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Necrophidius from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Simon Tillbrook.


Nereid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Pech from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Phycomid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Poltergeist from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lewis Pulsipher.


Quickling from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Quickwood from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Rot Grub from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Clark Peterson, based on original material by Gary Gygax.


Russet Mold from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Sandman from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Scarecrow from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Shadow Demon from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Neville White.


Skulk from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Muth.


Slime Mold from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Slithering Tracker from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Soul Eater from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by David Cook.


Spriggan from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley, based on original material by Roger Moore and Gary Gygax.


Tenebrous Worm from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Tentamort from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Mike Roberts.


Tick Giant & Dragon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Troll Ice from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Russell Cole.


Troll Rock from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Vegepygmy from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Wolf-In-Sheep''s-Clothing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Wood Golem from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene and Patrick Lawinger.


Yellow Musk Creeper from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Yellow Musk Zombie from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Yeti from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Zombie Juju from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.

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