Blutlinienamulett

Aura Variiert; ZS Variiert
Ausrüstungsplatz Hals; Preis 15.000 GM (Abnormale Blutlinie), 12.000 GM (Blutlinie des Grabes), 12.000 GM (Dämonische Blutlinie), 12.000 GM (Drakonische Blutlinie), 12.000 GM (Elementare Blutlinie), 10.000 GM (Feenblutlinie), 12.000 GM (Himmlische Blutlinie), 10.000 GM (Schicksalhafte Blutlinie), 12.000 GM (Teuflische Blutlinie), 12.000 GM (Verfluchte Blutlinie); Gewicht 1 Pfd.

BESCHREIBUNG

Jede Variante dieses Amulett verleiht ihrem Träger Kräfte einer Hexenmeisterblutlinie[link1], macht ihn zugleich aber auch für Angriffe und Effekte verletzlich, die Kreaturen mit der passenden Blutlinie[link1] zum Ziel haben (z.B. Blutlinienjagende[link2] Waffen). Sollte der Träger die entsprechende Blutlinie[link1] selbst besitzen, verleiht ein korrespondierendes Amulett ihm keine der im Folgenden aufgeführten Fähigkeiten, sondern erhöht die effektive Stufe seiner Blutlinienfähigkeiten um 2. Dies ist aber nicht kumulativ mit anderen Effekten, welche die effektive Stufe von Blutlinienfähigkeiten verstärken.

Abnormale Blutlinie: Dieser pechschwarze Onyxbrocken hängt an einer silbernen Kette. In seine Oberfläche sind seltsame Wirbelsymbole und tentakelartige Formen eingraviert. Der Träger erhält eine Chance von 25%, dass Kritische Treffer[link3] und Hinterhältige Angriffe[link4] lediglich den normalen Schaden verursachen (als besäße er die besondere Rüstungseigenschaft Leichtes Bollwerk[link5]). Für Berührungsangriffe[link6] im Nahkampf steigt seine Reichweite um 1,50 m.
Durchschnittliche Illusionsmagie; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Person vergrößern[link8], Verschwimmen[link9].

Blutlinie des Grabes: Dieser Klumpen versteinerter Knochenmasse hängt an einer silbernen Kette. Der Träger erhält Kälteresistenz[link10] 5 und SR[link11] 5/- gegen Nichttödlichen Schaden[link12]. Er kann dreimal am Tag einen Berührungsangriff[link6] im Nahkampf ausführen, welcher einer Kreatur für 4 Runden den Zustand Erschüttert[link13] verleiht. Berührt er eine bereits erschütterte[link13] Kreatur, erhält diese für 1 Runde der Zustand Verängstigt[link14], sofern sie weniger als 8 Trefferwürfel besitzt.
Durchschnittliche Bannmagie[link15]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Energien widerstehen[link16], Kalte Hand[link17].

Dämonische Blutlinie: Dieser hellrote Granat, in dem Flammen zu tanzen scheinen, wenn Licht auf seine Oberfläche trifft, hängt an einer Messingkette. Der Träger erhält Elektrizitätsresistenz[link10] 5 und einen Bonus von +2 auf Rettungswürfe[link18] gegen Gift[link19]. Ferner kann der Träger sich mit einer Freien Aktion Klauen wachsen lassen. Diese werden als Natürliche Waffen[link20] behandelt und gestatten dem Träger, mit einer Vollen Aktion zwei Klauenangriffe mit seinem vollständigen Grundangriffsbonus auszuführen. Die Klauen verursachen 1W4 Schadenspunkte (1W3 im Fall eines Trägers der Größenkategorie Klein) plus Stärkemodifikator[link21].
Durchschnittliche Bannmagie[link15]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Energien widerstehen[link16], Gift verzögern[link22], Magische Fänge[link23].

Drakonische Blutlinie: Dieses Amulett variiert im Material nach seinen Fähigkeiten (siehe die folgende Tabelle), hat aber stets die Form einer Drachenschuppe. Der Träger erhält Energieresistenz[link10] 5 gegen die in der Tabelle aufgeführte Energieart, sowie einen Natürlichen Rüstungsbonus von +1 auf seine RK[link24]. Der Träger kann ferner ein Mal am Tag mit einer Standard-Aktion eine Odemwaffe[link25] einsetzen; diese Odemwaffe[link25] verursacht 4W6 Schadenspunkte der in der Tabelle angegebenen Energieart in der angegebenen Form (REF, SG 13, halbiert).
Durchschnittliche Bannmagie[link15] und Hervorrufung[link26]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Energien widerstehen[link16], Feuerodem[link27].
W% Material Energieart Odemform
01-25 Azurit Elektrizität 18 m-Linie
26-50 Roter Achat Feuer 9 m-Kegel
51-75 Calcit Kälte 9 m-Kegel
76-100 Malachit Säure 18 m-Linie

Elementare Blutlinie: Dieses Amulett variiert im Material nach seinen Fähigkeiten (siehe die folgende Tabelle). Der Träger erhält Energieresistenz[link10] 5 gegen die in der Tabelle aufgeführte Energieart. Der Träger kann ein Mal am Tag mit einer Standard-Aktion eine Explosion elementarer Kraft entfesseln. Diese 6 m-Radius Explosion verursacht 4W6 Schadenspunkte der aufgeführten Energieart (REF, SG 14, halbiert). Kreaturen, deren Rettungswürfe[link18] misslingen, erhalten bis zum Ende des nächsten Zuges des Trägers Empfindlichkeit[link28] gegen die entsprechende Energieart.
Durchschnittliche Hervorrufung[link26]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Elementaraura[link29], Energien widerstehen[link16].
W% Material Energieart
01-25 Anhydrit Elektrizität
26-50 Beryll Feuer
51-75 Forsterit Kälte
76-100 Hämatit Säure

Feenblutlinie: Ein Tropfen Bernstein hängt an einer Seidenschnur. Der Träger kann sich pro Tag 9 Runden lang unsichtbar[link30] machen (wie Mächtige Unsichtbarkeit[link31]). Diese Runden müssen nicht zusammenhängend genutzt werden. Ferner kann der Träger dreimal am Tag einen Berührungsangriff[link6] im Nahkampf ausführen, welcher die Zielkreatur in einen Lachkrampf verfallen lässt. Diese Kreatur kann sodann nur eine Bewegungsaktion ausführen, sich aber normal verteidigen. Im Anschluss ist die Kreatur gegen diese Fähigkeit für 24 Stunden immun. Dies ist ein geistesbeeinflussender Effekt.
Durchschnittliche Illusion[link32]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Fürchterlicher Lachanfall[link33], Mächtige Unsichtbarkeit[link31].

Himmlische Blutlinie: Dieser große, polierte Opal hängt an einer rauchig grauen Stahlkette. Der Träger erhält Kälte-[link10] und Säureresistenz[link10] 5. Der Träger kann zudem dreimal am Tag mit einer Standard-Aktion als Berührungsangriff[link6] im Fernkampf einen Strahl himmlischen Feuers gegen einen maximal 9 m weit entfernten Gegner entfesseln. Dieser Strahl fügt einer bösen Kreatur 1W4+4 Punkte göttlichen Schadens zu, gegen den keine Energieresistenz[link10] oder -immunität[link34] hilft. Der Strahl heilt bei einer guten Kreatur 1W4+4 Schadenspunkte, allerdings kann eine gute Kreatur pro Tag nur einmal von diesem himmlischen Feuer profitieren. Neutrale Kreaturen sind immun gegen den Strahl.
Durchschnittliche Bannmagie[link15] und Hervorrufung[link26]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Energien widerstehen[link16], Sengender Strahl[link35].

Schicksalhafte Blutlinie: Dieser unbearbeitete Quarzbrocken hängt an einer Platinkette. Der Träger erhält einen Glücksbonus von +2 auf alle Rettungswürfe[link18] und auf seine RK[link24] gegen Überraschungsangriffe[link36] sowie Angriffe, derer er sich nicht gewahr ist. Der Träger kann ferner einmal am Tag einen Angriffs-[link37], Kritischen Bestätigungswurf[link3] oder Wurf auf die Zauber zum Überwinden von Zauberresistenz[link38] wiederholen. Er muss sich nach dem ersten Wurf entscheiden, ob er diese Fähigkeit nutzt, bevor das Ergebnis des Wurfes (Erfolg oder Misserfolg) feststeht, und muss das Ergebnis des zweiten Wurfes nehmen, selbst wenn dieser schlechter ausfallen sollte.
Durchschnittliche Verzauberung[link39]; ZS 7; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Beistand[link40].

Teuflische Blutlinie: Dieser schwarze Marmorklumpen hängt an einer Messingkette. Der Träger erhält Feuerresistenz[link10] 5 und einen Bonus von +2 auf Rettungswürfe[link18] gegen Gift[link19]. Der Träger kann zudem dreimal am Tag einen Berührungsangriff[link6] im Nahkampf ausführen, welcher der Zielkreatur 4 Runden lang den Zustand Erschüttert[link13] verleiht. Mehrere dieser Angriffe sind nicht kumulativ, sondern lassen die Wirkungsdauer nur jeweils von vorn beginnen.
Durchschnittliche Bannmagie[link15]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Energien widerstehen[link16], Kalte Hand[link17].

Verfluchte Blutlinie: Dieser verwirbelt grüne Malachit hängt an einer oxidierten Kupferkette. In seine Oberfläche sind übelwollende, starrende Augen graviert. Der Träger erhält einen Bonus von +2 auf Rettungswürfe[link18] gegen Bezauberung[link41], Feuer, Furcht[link42]- und Schlafeffekte. Der Träger kann ferner dreimal am Tag mit einer Standard-Aktion seinen Blick auf eine maximal 18 m weit entfernte Kreatur fixieren; diese Kreatur erhält für 4 Runden den Zustand Wankend[link43], sofern ihr kein Willenswurf[link18] gegen SG 18 gelingt. Der Träger kann stets immer nur eine Kreatur gleichzeitig auf diese Weise betreffen. Sollte er vor Ablauf der 4 Runden versuchen, eine weitere Kreatur Wankend[link43] zu machen, erholt sich sein letztes Ziel augenblicklich, egal ob sein Versuch gelingt oder nicht.
Durchschnittliche Nekromantie[link44]; ZS 9; Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], Energien widerstehen[link16], Fluch[link45], Resistenz[link46].

ERSCHAFFUNG

Voraussetzungen Wundersamen Gegenstand herstellen[link7], zusätzliche Zauber (siehe Text), Erschaffer muss ein Hexenmeister[link47] mit der entsprechenden Blutlinie[link1] sein; Kosten 7.500 GM (Abnormale Blutlinie), 6.000 GM (Blutlinie des Grabes), 6.000 GM (Dämonische Blutlinie), 6.000 GM (Drakonische Blutlinie), 6.000 GM (Elementare[link48] Blutlinie), 5.000 GM (Feenblutlinie), 6.000 GM (Himmlische Blutlinie), 5.000 GM (Schicksalhafte Blutlinie), 6.000 GM (Teuflische Blutlinie), 6.000 GM (Verfluchte Blutlinie)


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Pathfinder Roleplaying Game Advanced Player''s Guide. © 2010, Paizo Publishing, LLC; Author: Jason Bulmahn


Pathfinder Roleplaying Game Advanced Race Guide © 2012, Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Adam Daigle, Jim Groves, Tim Hitchcock, Hal MacLean, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Owen K.C. Stephens, Todd Stewart, and Russ Taylor.


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Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Magic © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jason Bulmahn, Tim Hitchcock, Colin McComb, Rob McCreary, Jason Nelson, Stephen Radney-MacFarland, Sean K Reynolds, Owen K.C. Stephens, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Campaign © 2013, Paizo Publishing, LLC; Authors: Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Ryan Costello, Adam Daigle, Matt Goetz, Tim Hitchcock, James Jacobs, Ryan Macklin, Colin McComb, Jason Nelson, Richard Pett, Stephen Radney-MacFarland, Patrick Renie, Sean K Reynolds, F. Wesley Schneider, James L. Sutter, Russ Taylor, and Stephen Townshend.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Combat © 2011, Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Jason Bulmahn, Brian J. Cortijo, Jim Groves, Tim Hitchcock, Richard A. Hunt, Colin McComb, Jason Nelson, Tom Phillips, Patrick Renie, Sean K Reynolds, and Russ Taylor.


Pathfinder Roleplaying Game Ultimate Equipment © 2012 Paizo Publishing, LLC; Authors: Dennis Baker, Jesse Benner, Benjamin Bruck, Ross Byers, Brian J. Cortijo, Ryan Costello, Mike Ferguson, Matt Goetz, Jim Groves, Tracy Hurley, Matt James, Jonathan H. Keith, Michael Kenway, Hal MacLean, Jason Nelson, Tork Shaw, Owen KC Stephens, and Russ Taylor.


Anger of Angels © 2003, Sean K Reynolds.


Book of Fiends © 2003, Green Ronin Publishing; Authors: Aaron Loeb, Erik Mona, Chris Pramas, Robert J. Schwalb.


The Book of Hallowed Might © 2002, Monte J. Cook.


Monte Cook''s Arcana Unearthed. © 2003, Monte J. Cook.


Path of the Magi © 2002 Citizen Games/Troll Lord Games; Authors: Mike McArtor, W. Jason Peck, Jeff Quick, and Sean K Reynolds.


Skreyn''s Register: The Bonds of Magic. © 2002, Sean K Reynolds.


The Book of Experimental Might © 2008, Monte J. Cook. All rights reserved.


Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors: Scott Greene, with Clark Peterson, Erica Balsley, Kevin Baase, Casey Christofferson, Lance Hawvermale, Travis Hawvermale, Patrick Lawinger, and Bill Webb; Based on original content from TSR.


Kobold Quarterly Issue 7, © 2008, Open Design LLC, www.koboldquarterly.com; Authors: John Baichtal, Wolfgang Baur, Ross Byers, Matthew Cicci, John Flemming, Jeremy Jones, Derek Kagemann, Phillip Larwood, Richard Pett, and Stan!


The Tome of Horrors III © 2005, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Adherer from the Tome of Horrors Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene and Clark Peterson, based on original material by Guy Shearer.


Amphisbaena from the Tome of Horrors Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Angel Monadic Deva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Angel Movanic Deva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Animal Lord from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games,Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Ascomid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Atomie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Aurumvorax from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Axe Beak from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Baphomet from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Bat Mobat from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Peterson and Clark Peterson, based on original material by Gary Gygax.


Beetle Slicer from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Blindheim from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Basidirond from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Brownie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Bunyip from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Dermot Jackson.


Carbuncle from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Caryatid Column from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jean Wells.


Cave Fisher from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lawrence Schick.


Crypt Thing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Crystal Ooze from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Daemon Ceustodaemon (Guardian Daemon) from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Derghodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Hydrodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Daemon Piscodaemon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Dark Creeper from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Rik Shepard.


Dark Stalker from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Muth.


Death Worm from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley.


Decapus from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jean Wells.


Demodand Shaggy from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demodand Slimy from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demodand Tarry from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Demon Nabasu from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dire Corby from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Jeff Wyndham.


Disenchanter from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Dragon Faerie from the Tome of Horrors, Revised**, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Brian Jaeger and Gary Gygax.


Dragon Horse from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dracolisk from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Dust Digger from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Flail Snail from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Tilbrook.


Flumph from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian McDowell and Douglas Naismith.


Froghemoth from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Foo Creature from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Forlarren from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian Livingstone.


Genie Marid from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Giant Slug from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Giant Wood from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Wizards of the Coast.


Gloomwing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Grippli from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Nereid from the Tome of Horrors Complete © 2011, Necromancer Games, Inc., published and distributed by Frog God Games; Author: Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Gryph from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Peter Brown.


Hangman Tree from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Hippocampus from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley, based on original material by Gary Gygax.


Huecuva from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Underworld Oracle.


Ice Golem from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Iron Cobra from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Philip Masters.


Jackalwere from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Jubilex from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Kamadan from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Nick Louth.


Kech from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Kelpie from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lawrence Schick.


Korred from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Leprechaun from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Magma ooze from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Marid from the Tome of Horrors III © 2005, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Mihstu from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by E. Gary Gygax.


Mite from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Ian Livingstone and Mark Barnes.


Mongrelman from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Nabasu Demon from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Necrophidius from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Simon Tillbrook.


Nereid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Pech from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Phycomid from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Poltergeist from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Lewis Pulsipher.


Quickling from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Quickwood from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Rot Grub from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Clark Peterson, based on original material by Gary Gygax.


Russet Mold from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Sandman from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Scarecrow from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author: Scott Greene, based on original material by Roger Musson.


Shadow Demon from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Neville White.


Skulk from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Simon Muth.


Slime Mold from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Slithering Tracker from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Soul Eater from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by David Cook.


Spriggan from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene and Erica Balsley, based on original material by Roger Moore and Gary Gygax.


Tenebrous Worm from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Tentamort from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Mike Roberts.


Tick Giant & Dragon from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Troll Ice from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Russell Cole.


Troll Rock from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene.


Vegepygmy from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Wolf-In-Sheep''s-Clothing from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Wood Golem from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Authors Scott Greene and Patrick Lawinger.


Yellow Musk Creeper from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Yellow Musk Zombie from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Albie Fiore.


Yeti from the Tome of Horrors © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.


Zombie Juju from the Tome of Horrors, Revised, © 2002, Necromancer Games, Inc.; Author Scott Greene, based on original material by Gary Gygax.

Häufig gestellte Fragen zur OGL

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